پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دنیای هفت‌گانه فناوری اطلاعات

در ادامه برنامه‌های بازدید از شرکت‌‌های پارک علم و فناوری خراسان رقم خورد:

دنیای هفت‌گانه فناوری اطلاعات

- 1402/05/10

رئیس پارک علم و فناوری خراسان با حضور در محل شرکت یسناپارس، پیرامون راه‌کارهای رشد و حل مشکلات این مجموعه و شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، رئیس پارک علم و فناوری خراسان با همراهی معاون توسعه فناوری، مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیر روابط عمومی این سازمان با حضور در محل شرکت تحقیق و توسعه یسناپارس، پیرامون راه‌کارهای رشد و حل مشکلات این مجموعه و شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفتگو شد.

مسعود میرزائی شهرابی گفت: یکی از مهمترین تاکیدات ریاست محترم جمهوری، آیت‌الله رئیسی بررسی و پیگیری مشکلات زیرمجموعه‌هاست، شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک بخش حیاتی از اکوسیستم فناوری است که در این منطقه فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها به دنبال ایجاد و توسعه فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف اطلاعات و ارتباطات هستند.

وی افزود: این شرکت‌ها از تخصص و خلاقیت تیم‌های خود بهره‌برده و در راستای اهداف مشترک همکاری می‌کنند. آنها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، بلاکچین و سایر فناوری‌های نوین راه‌حل‌هایی نوآورانه ارائه می‌دهند.

میرزائی تصریح کرد: شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در پارک علم و فناوری خراسان رضوی به منظور تسریع فرآیند‌های توسعه و پیشرفت در بخش‌های صنعتی مختلف، همکاری نزدیک با دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و سایر شرکت‌های علمی و فناوری را ترجیح می‌دهند. این همکاری‌ها در جهت انتقال دانش فنی، ایجاد و توسعه شرکت‌های نوپا و تحول بخش می‌باشد و علاوه بر ایجاد راه‌حل‌های خاص برای بخش‌های صنعتی مختلف، به ایجاد ارزش‌های اقتصادی و اجتماعی نیز توجه می‌کنند. همچنین این مجموعه‌ها در جهت توسعه اشتغال، ارتقاء سطح زندگی و ایجاد فرصت‌های جدید در این حوزه فعالیت می‌کنند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان در ادامه گفت: شرکت تحقیق و توسعه یسناپارس یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیق و توسعه فناوری‌های نوین است. این شرکت با هدف ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و پیشرفته در صنایع مختلف فعالیت می‌کند.

وی تاکید کرد: در این بازدید و آشنایی با پرسنل این مجموعه مشخص شد که گروهی از متخصصان مجرب و خلاق در کنار هم قرار گرفتند که علاقمند به کشف و ارائه راه‌حل‌های منحصربه‌فرد در زمینه‌هایی مانند فناوری اطلاعات، مهندسی، بهداشت و درمان و صنایع دیگر هستند.

میرزائی تشریح کرد: معتقد بر آن هستیم که نوآوری و تحقیق و توسعه باعث پیشروی و پیشگامی در هر زمینه‌ای می‌شود و شرکت‌های مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان بازوی توانمند در زمینه‌های مختلف می‌تواند باعث رشد و پیشرفت صنایع و در نهایت کشور اسلامی ایران شود.

در ادامه این برنامه مریم امام‌دادی مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه یسناپارس در مورد چشم انداز شرکت و موانع رشد آن صحبت کرد.

دانلود پیوست خبر مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی